MIJN KLEDINGSTIJL

Als er iets is wat er wel telkens verandert, dan is het wel iemands kledingstijl. Ook ik heb een heel eigen kledingstijl, maar dat betekent niet dat ik geen inspiratie op kan doen van het internet! Integendeel zelfs, er zijn heel veel mensen die een soortgelijke kledingstijl hebben als mij. Vandaag ga ik een paar van deze plaatjes met jullie delen!

Hoe ik mijn kledingstijl zou omschrijven? Hmm.. ik denk casual chic en zo nu en dan stoer/edgy.

Wat vinden jullie eigenlijk van mijn kledingstijl?

 

8 gedachten over “MIJN KLEDINGSTIJL

  1. Pingback: MIJN KLEDINGSTIJL #2 | About Fashion Life

Geef een reactie

