MAKKELIJK MOOIE INSTAGRAMFOTO’S BEWERKEN!

Wie heeft er tegenwoordig eigenlijk geen Instagram? Als je op zoek bent naar de mooiste kiekjes is dit zeker wel de app om te gaan kijken! Zelf post ik ook regelmatig foto’s op mijn Instagram, waar ik vaak de vraag krijg hoe ik mijn foto’s eigenlijk bewerk? Vandaag ga ik dat aan jullie vertellen! foto

 

Before – After

Hierboven heb ik even een before en after shot voor jullie neergezet! Laten we nu beginnen met het kijken hoe ik bij dit eindresultaat ben gekomen! (Ps: Het is heel makkelijk!)

 

Het enige wat ik doe is mijn foto bewerken via iPhone zelf! Ik heb voorgaande jaren zoveel verschillende bewerking apps gebruikt waardoor ik minimaal een halfuur bezig was per foto, maar via iPhone krijg je ook een heel mooi resultaat zonder dat je er lang mee bezig bent en de kwaliteit verpest wordt!

Ik gooi er als eerst een effect over, genaamd vervagen. Daarna ga ik bezig met het licht bewerken. Wat ik doe is eigenlijk alles hoger zetten behalve het contrast. Op deze manier zorg je namelijk ook voor een goed contrast wat er nog net iets natuurlijker uitziet! Tot slot klik je op kleur, wat je onder zwartpunt ziet staan. Hiermee kan je de verzadiging aanpassen. Deze doe ik altijd net iets omlaag.

En dat was het eigenlijk alweer! Ondanks dat het zo ontzettend makkelijk is om je foto’s te bewerken kan je wel een prachtige feed krijgen! Jullie kunnen mijn Instagram account trouwens hier vinden en die van Anke hier.

Laat ook even weten wat jullie instagram account is zodat ik jullie ook kan gaan stalken! 

X

11 gedachten over “MAKKELIJK MOOIE INSTAGRAMFOTO’S BEWERKEN!

  1. Op Instagram gebruik ik enkel een filter van Instagram zelf (heb een Samsung-smartphone en geen bewerkingsprogramma’s) maar bij foto’s die ik neem met mijn spiegelreflex bewerk ik mijn foto’s met Lightroom. Ik ben wel van het principe dat je foto al vooraf goed moet genomen zijn en je slechts een kleine aanpassing moet doen om het helemaal af te maken. Mijn Instagram is https://www.instagram.com/evelyne_vergote/

    Liked by 1 persoon

  2. Super leuke foto’s, ziet er echt goed uit. Ik bewerk mijn foto’s ook gewoon via mijn telefoon. Ik heb wel een Samsung, maar dat gaat tot zover prima. Mocht ik ooit naar de Iphone overstappen dan zal ik dit zeker proberen. Thanks voor het delen van je tip! 😀 😀

    Liked by 1 persoon

  3. Pingback: MIJN FAVORIETE INSTAGRAM ACCOUNTS | About Fashion Life

Geef een reactie

