MIJN KLEDINGSTIJL #2

Rahma had laatst een artikel gemaakt over haar kledingstijl, dus nu vond ik het hoog tijd om ook hetzelfde te doen. Dit om beter inzicht te krijgen in mijn kledingstijl en natuurlijk als stukje inspiratie voor jou en mij. Als ik namelijk even niet meer weet wat ik aan moet trekken, kan ik naar dit artikel kijken!

PicMonkey Collage outfits 1

PicMonkey Collage outfits 2

PicMonkey Collage outfits 3

PicMonkey Collage outfits 4

PicMonkey Collage outfits 5

PicMonkey Collage outfits 6

Mijn stijl? Ik kan het ’t beste omschrijven als casual chic denk ik. Ik hou van girly (en stoere) items, maar het moet wel lekker zitten en dus een beetje casual zijn.

Deze foto’s en outfits zijn niet van mij, maar komen van Pinterest. Hoe graag ik ook deze leuke kleding in mijn kast zou willen hebben. 😉

Hoe kan jij jouw kledingstijl omschrijven? 

12 gedachten over “MIJN KLEDINGSTIJL #2

  1. Superleuk! Ik kan me goed vinden in jouw stijl 🙂
    Hoewel ik zelf niet zo erg veel aandacht aan mijn kledij besteed, moet ik toegeven dat zelfs ik een aantal Pinterest-borden heb, gevuld met leuke outfits, accessoires, … Altijd leuk om te dromen! Wat er zelf in m’n kast hangt? Veel jeans en comfy truien voor thuis, een aantal jurkjes en rokjes voor op het werk. En dan een volledig rek vol blazers – die kan ik altijd kopen, ben ik een beetje verslaafd aan ^^. Ik ga zelf meestal voor basics met dan een leuk kleurrijk item met een motiefje, en dan vaak afgewerkt met een blazer. En dat eerste hemd met de bliksemschichten – dat wil ik hebben!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

