OUTFIT: GOTTA LOVE MY CAMEL COAT

Als er één kledingstuk is waar ik nooit spijt van ga krijgen is het wel deze ontzettend mooie camel coat. Sowieso houd ik heel erg van nude kleurtjes, dus deze jas was perfect! Zelfs als het 30 graden is dragen ik ‘m soms nog omdat hij zo mooi bij mijn outfit past! Ik had dus ook wat foto’s gevonden toen ik hem aan had in Utrecht die ik graag met jullie wil delen! IMG_5995IMG_6067IMG_6049IMG_6068IMG_6111IMG_6075Jas: Pull & Bear / Broek: H&M / Hoofddoek: VeiledBeauty / Tas: Primark / Schoenen: Adidas Stan Smith

Wat vinden jullie van deze jas? 

5 gedachten over “OUTFIT: GOTTA LOVE MY CAMEL COAT

Geef een reactie

