WISHLIST: DESIGNER ITEMS

Iedereen heeft denk ik wel een wishlist. Zo heb ik er ook een heleboel die van technologie tot make-up gaat. Vandaag ga ik mijn wishlist laten zien met designer items!WISHLIST

  1. Céline – Marta Sunglasses – €270,-
  2. Acne Studios – Adriana Turnup Dusty Pink – €360,-
  3. Balenciaga – Ceinture Ankle Boots – €995,-
  4. Gucci – Jordaan leather loafes – €595,-
  5. Comme des Garcons – -V- Neck Logo Sweater Men – €442,-
  6. Chanel – Flap bag – €2600,-
  7. Burberry – Long Cotton Garbardine Trench Coat – €2095,-

 

Wat staat er bij jullie nog op de wishlist? Let me know!

2 gedachten over “WISHLIST: DESIGNER ITEMS

Geef een reactie

